Juletid

Juletid

fredag 11 januari 2013

Känns lite lättare nu .........

Hmmmm ja gårdagen var bjöd verkligen på allt .
En jobb intervju ;) Mycket trevlig sådan ;) 
Sen lite handling , städ och tvätt :( mindre kul .
Och efter det JOBB ;) 
Inte alla som får jobb och intervju på samma dag ;)
Det var verkligen en jätte trevlig, bra och intressant jobbkväll .
Tror verkligen det kan vara nått för mig ;) 
Vad mycket lättare livet känns när man känner att 
någon vill ha en ;)  Jippi för  det ;) 

**********************'

Och när jag kom hem på kvällen hittade jag en lapp 
från barnen : 
Här får du lite scones mamma som vi bakat 
 sätt dig i soffan och ta lite te till ;) 
UNDERBART !!!!!!!
Inte bara det utan dom hade städat ut julen oxå ;) 
Händer mycket braiga saker på en gång ;) 


Blev tomt efter granen så kandelabern fick 
komma in från uterummet å lysa upp.


Fick bli lite vårlikt i hallen med tullisar och 
blåbärsris ;)


Älskar tulpaner !!!


Mina skor som jag hade när jag var liten ;) 


 Ja vilka vändningar livet kan ta sig på gott och ont .
Just nu känns det mest som goda , och lite ljusare .

Nu måste jag snart sätta igång å baka lite innan köket 
rivs ut . Så att det finns ett fikalager för oväntade 
och väntade behov ;) 
Bilder kommer såklart :)

Fika är aldrig fel ;) Här är en hallonkaka ;)


Kvällen går i hockeyns tecken , tjejträning på schemat .
Ha en myspysig kväll alla bloggisar ;) 

Puss å kram till vi ses igen ;) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar