Juletid

Juletid

måndag 11 februari 2013

Tycker det räcker nu !!!

Det vart en riktig hockey helg ;) 
Först en tjejmatch i Skärplinge 
mot Hedesunda/Sätra .
Som slutade 2-2 .
Sen en en match med det ordinarie laget .
2-5 mot Norrtälje .
Efter det skulle ledarna spela en match 
mot veteranerna .
( Maken var med ledarna ) 
Den var man mest nervös över ,
dom är ju inte 25 längre ( fast det tror dom ;) ) 
Men alla klarade sig utan skador .
Matchen slutade 9-12 till ledarna .

*******************************

 Sen har vi det där med vattenskadan :(
När maken började riva i det så 
upptäckte han att det spridit sig :(
Nu är vi helt utan golv bara 
betongplattan att gå på .


Måste ev stå och torka .
Försäkringsbolaget kommer ut 
imorgon och mäter fukten i plattan .
Hoppas ,hoppas , hoppas 
att det inte behöver stå och torka 
typ 1 mån.

****************************
Men jag kan fortfarande BAKA i mitt "kök" :)


Lite spartanskt ;) men det funkar ;)


Kokostoppar med choklad och schackrutor;) 


Å min favobaktidning ;) 


Men jag tycker det räcker nu med SNÖ 
och VATTENSKADA !!!!!

Liten ljusning iaf. jag får en tvättmaskin 
i morrn ;) SKÖNT !!!

Ha en trevlig kväll alla bloggisar ;)

Puss å kram till vi ses igen ;)



1 kommentar:

  1. Usch, vad trist med vattenskada! Hoppas att det löser sig och inte blir alltför dyrt och besvärligt.

    Kram Lotta

    SvaraRadera