Juletid

Juletid

lördag 17 augusti 2013

Hej det var länge sedan ;)

Oj vad tiden har runnit i väg !!!
Jag har haft en jobb sommar utan
semester !! :(
Lite tråkigt och osocialt men det har gått .
Jobbet i sig har varit intressant och utvecklande .
Har jobb till 25 augusti där jag jobbar nu.
 
Sen har jag lyckats fått ett vikariat på
Akademiska Sjukhuset i Uppsala .
Ett 6 månaders vikariat på Strokeakuten ;)
Känns ursäkta uttrycket ... SKIT bra !!!!
 
 
**********************
 
Ska börja plugga också :)
Läsa matte på gymnasie nivå ,
hade ingen matte på min linje så jag passar på
och läsa lite nu ;)
Känns lite skarey , men man måste visst satsa 
lite för att vinna  något .
 

 
Har hunnit med lite utflykter mellan jobb och stug-
bygge :)
 
Varit på loppisar, go-fikat på olika ställen , badat ,
loppat lite till , shoppat, varit till Hälsingland vid
Dellen sjöarna med vänner , varit på havet med vänner ,
varit på havet med familjen .
Det har varit en hygglig jobbsommar :)
 
 
 Snorkling ;)
 
 Här spanas det ;)
 

Vi har en riktig puss hund ;)
 

 
 
*******************************
 
 
En liten tillbaka blick på sommaren .
 
Bilder på stugbygget kommer
snart :)
 
Nu bär det i väg på kräftskiva :)
Dillkronor :)
 
Ha en trevlans kväll alla bloggisar !!!
 
Puss å kram ses snart igen !!! 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar