Juletid

Juletid

söndag 5 januari 2014

Tiden rusar fram ......

Hej svejs igen !!!
Ja de blev jul i år igen .
Fast i år blev den lite annorlunda för mig .
Jag ......... JOBBADE !
Julaftonskvällen och Juldagen dagpass .
Vi firade el jag firade jul på Juldagskvällen
med familjen , mamsen och Per-Åke .
Så barnen firade i 2 dagar .
Dom tyckte inte de blev på riktigt förrän jag var med ;)

Ordnat KAOS !!!! Städa under soffan !
 
 
På klädning av granen :)
 
 
Uppvärmt i uterummet :) Mysigt .
 
 
Kallskuret :)

 
Mera kallskuret ;)

 
Och när alla var riktigt mätta , blev de Go-fika ;)

 
Gött !!
 
Ja en riktigt GOOOOD jul sen blev de mera jobb.
 
Men efter de blev de lite ledighet också :)
 
Har shoppat , promenerat, joggat , spelat spel,
ätit gott , fikat massor så nu är jag laddad för
jobb i morgon :)
 
OCH jag klarade matte kursen !!!!!
Nu börjar nästa 8 Januari .
 
Ha en trevlans helg alla bloggisar ;)
 
Puss å kram tills vi ses igen !!!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar