Juletid

Juletid

tisdag 6 november 2012

Många tårar ........

livet går i vågor ..... är just nu långt ner i vågen :(
Grubblar massor just nu på vem jag är och vad jag vill ........ och vädret lättar inte upp
stämmningen    regn,regn ,grått,grått :(

Är lite vilse i livet just nu .
Har försökt mig på att skriva CV och personligtbrev .
Inte en lätt uppgift.
Är tom på energi och är måttligt kreativ ( vilket inte är jag ).

Känslosam och lätt till tårar , inte en bra kombination.
Iallafall inte om man ska uttrycka i ord för andra hur bra och duktig man är
som person . Och varför dom ska välja just MIG till det utannonserade jobbet .

Ska åka och fixa håret nu..... brukar tycka att de är kul och mysigt men inte nu .
Är liksom likgiltig :(


Hoppas de vänder snart .




  
     Min underbara familj som stöttar mig.


Puss å kram ses snart igen ( hoppas de blir roligare läsning )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar