Juletid

Juletid

torsdag 6 november 2014

Tillbaka till sommaren och mitt kalas ........

Ja i sommras, närmare bestämt den 22 juli !
Fyllde jag ett antal år  som man kan kalla att fylla jämnt !
Ja ja ja  jag fyllde 40 ÅR !!!!!!
men man är inte äldre än vad man gör sig :)
Nu  väntar jag bara  på den där berömda krisen ...........
men den verkar inte infinna sig , inte ännu i alla fall .
Vet inte vad jag ska krisa med riktigt ?
Nån som har nå förslag ??
 
 
Börja motionera , nä de gör jag redan .
Tjejklassiker och Halvklassiker är gjord !
Ska vara hela klassikern då ...... men räknas de som en kris ???
Ta MC-kort .... gjort för 6 år sedan .
Tatuera mig ...... näpp har redan tre!
En är nygjord,  oj de kanske var  en kris ?
Jag får fundera ut nån bra kris ;)
 
Nu lite kalas bilder :)
 
Det var en underbar dag/kväll/natt !
Med nära å kära vid havet, varmt (nästan för varmt) .
 
 
 
 
 
Familjen Englund en fika i solen :)



Hyrde detta underbara ställe till mitt "kalas"

 
Vacker utsikt !!


 
Och ja 7 sorters kakor och tårta såklart ;)
Det var ju min dag å jag är ju en sån ,
"baktant" ;)

 
Mums !!


Skymtar några jordgubbstårtor i bakgrunden ;)

 

 
Och vem vill vara inne  denna sommar kväll ????
Nä ingen !

 
En underbar kväll :)

 
Myggfritt ,varmt och vackert :)
 
 
Ja just ja det var ju mat också före,
en kall buffe i sommar värmen :)
 
 
 
Ja 40 år är ingen ålder på en gammal häst ;)
Bara lite drygt halv vägs i livet ( hoppas jag )
Tack till alla som förgyllde min dag med eran närvaro <3
 
 
 
Hare bra alla bloggisar !
Puss å kram tills vi ses igen !!!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar