Juletid

Juletid

fredag 28 november 2014

Pyssel.............

Ja förkylningen vill ju inte direkt ge sig tyvärr :(
Nattsömnen blir lite sådär , en kittlande
rethosta  har stört sömnen .
Men den ska väl försvinna ,  det
verkar trögare än vanligt .
 
 
Hoppas på att jag fixar kvällsjobbet !
Efter 2 dagars ledigt och en massa te,
honung och Ipren ska de nog gå.
Känns inget vidare och sjukanmäla sig en
fredag kväll :(
 
 
Men lite pyssel har jag orkat med ;)
 
 

Dörrkrans                                                          

 
 
Av granris ;)

 
Farmors gamla spets kom till användning ;)

 
Den blev vit i år ;)
 
 
 
 

Dikesgran                                                             

 
Dikesgranen på plats ;)
 
 
Hittade finna hjärtan hos Jeanette på
Skolgatan 2 ;)
En mysig butik som jag gärna besöker !
 
 
 

Pyssel                                                                 

 
Lite julfina tändsticksaskar ;)
 
 
Ett par julkort ;)
 
 
Mini praliner till advent ;)
 
 
Ljusbrickorna har fått julkostym :)
Ska kompletteras med nån hyacint bara :)

 
Silvergranar ;)
 
 
Som sagt älskar den kommande högtiden!!
Umgås med nära och kära ;)
Äta god mat och fika ;)
Dricka glögg ;)
Mmmmmmm gillas ;)
 
 
 
Nu ska jag kurera mig för kvällsjobbet .
Rasta av jycken för andra gången idag,
sen åka å jobba ;)
 
 
Hare bra alla bloggisar ;)
Puss å kram tills vi ses igen :)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar