Juletid

Juletid

torsdag 16 oktober 2014

Åsså lite bakning ;)

Ja vad vore livet utan de go, söta och onyttiga ??
Inte värt nått ?? :)
Eller ja mindre roligt i alla fall .
Älskar bakning !
De är en stor del av mitt liv :)
 
 
Jag har kostat på mig ett par nya kompisar i köket !
Blir ändå roligare då ;)
 

Min nya kompis !
 

 
Det blev en gräddvit , hade velat ha en blå men det
fanns inte i denna modell .
Fick bli Petrolblå Margaretha skålar istället ;)
 
 
Och ja måste ju så klart prova om de funkar ;)
 
 
En päronpaj med vanilj och mandelmassa ;)

 
 
Jättemumsig med vaniljglass ;)
 
 
Ett helt ok sätt att avsluta en nattjobbs period ;)
Nu är jag ledig till måndag kväll ;)
 
*************************
 
Helgen bjuder på middag m vänner , ishockey
och mera ishockey ;)
En och annan höst prommis i solen ( hoppas jag )
med jycken ;)
Ja å kanske lite mera bakning ;)
 
 
 
Hare bra alla bloggisar ;)
Puss å kramiz tills vi ses igen ;) 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar