Juletid

Juletid

tisdag 14 oktober 2014

Oj oj oj ..........

Hej igen !
 
Nu var det riktigt länge sedan !!!!!!!
Ber om ursäkt för det :(
Har hunnit med en del både  på stugan och
på jobb fronten .
 
Matten på vårterminen tog verkligen musten ur mig !
Klarade den i alla fall med ett bättre betyg
än jag väntat :) NÖJD !!
 
********************
 
På jobb fronten har det hänt grejer .
Då jag inte fick nån respons från min förra
chef så tog jag å sökte mig ett nytt jobb ;)
det var fler än jag som slutade ! 
 
Så ja första semester veckan var jag på intervju ;)
Och 2 dagar senare ringer Chefen från CIVA
( Centralintensiven ) och frågar om jag fortfarande
är intresserad ??
Och vad svarar man på de JAAAAAA !!!
 
Har nu gått klart min introduktion på 5 v.
Kan verkligen inte säga att man är fullärd :(
Lååååångt ifrån , lär nog aldrig bli det heller .
I helgen som var gjorde jag mitt första pass "själv"
och patienterna överlevde ;)
 
****************
 
Och stugan ja det går verkligen framåt ;)
Får börja där jag slutade :)
 
 

 
Isolering av väggar och tak ;)
 

 
Väggar byggda på loftet :)
Barnens rum ;)
 
 
Här byggs innerväggarna nere !
 



 
Isolerade och täckta ;) Ska vara gips också :)
 
 
Fortsättning följer ..........
 
******************
 
Idag är det 2 år sedan Yvonne somnade in.
Jag var hennes Personligassistent i 18 år !
Tänder ett ljus.......... eller jag tänder en brasa
för du var alltid så frusen av dig <3
Saknar dig Yvonne !!!!
KRAM !
 
********************
 
Ha de bra alla bloggisar :)
Och hoppas ni hittar hit igen efter denna låååånga
frånvaro!!!
Kram på er !
 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar