Juletid

Juletid

onsdag 15 oktober 2014

Mera bygge..........

Hej igen !
 
Nu har jag avverkat en natts av två :)
Och ja dom överlevde natten ;)
Phu !
Har aldrig jobbat natt förr, men de har funkat .
De är bara att hoppas att tåget hem på morgonen
kommer och går som det ska .
Mycke strul med det nu , vart 25 min sen hem i morse :(
Enkelspår och banarbete :(
Inte kul när man är trött och vill hem
till sängen :(
 
 
****************************
 
 
Nu lite mera byggnationer så vi kommer ikapp lite :)
 

Utsidan är sig lik ;)
 
Två av väggarna i storstugan blir paneltäckta ;)
 

 Vägg nr ett ;) Klar!!
 


Glad make ;)
 
 
Här kommer man in genom ytterdörren.
Gästrum första till höger , sovrum är dörr nr två.
Dörr nr tre är till toaletten .
Rakt fram är det ett skafferi;)

 
Gips beklätt gästrum :)
 
 
Det var lite byggnationer :)
Det kommer mera :)
 
**********************
Nu dags för middag ;)
Fiskgratäng ( ett av barnen jublar INTE )
Men fisk är gott och bra mat .
 
Efter det är det seriepremiär i hockey
för äldsta dottern i Enköping ;)
Heja heja !!!
Jag åker å jobbar min andra natt ;)
Sen tar jag helg !!!
Härligt!!!
 
**********************
 
Hare bra alla bloggisar :)
 
Puss och Kram tills vi ses igen ;)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar