Juletid

Juletid

måndag 1 december 2014

Julblommor .........

Ja då har vi gått in i December månad !!
Det närmar sig med stormsteg :) Jul och nytt år !
Inte hunnit inhandlat några klappar ännu .
Men vet på ett ungefär vad jag ska köpa,
så jag känner ingen stress ...............ännu ;)
 
 
Förkylningen är väl liiiiiiite bättre .
Förutom den förbaskade rethostan på nätterna :(
Hoppas på att kunna sova i morrn ,
då jag nu ska ut och jobba i natt .
 
 
 
Årets första ljus är nu tändt:)
I år vart det en bling bling adventsstake
med pärlor och glitter ;)
 
 
Hembakta peppisar är obligatoriskt
till advent :)
 
 
 Jag har pysslat ihop lite julblommor också ;)
 
 
En adventsgrupp som jag gav bort till en av mina
bästa vänner och före detta kollega Per-Åke :)
 


 
Loppisfynd att plantera i ;) en koppar kastrull ;)

 
En söt liten fågel .


Änglar är aldrig fel :)
 

 
Blev en med lite rosa inslag
att ha i vardagsrummet :)

 
Kommer dofta underbart ;)
 
 

 
Var till Skolgatans butik och köpte mig en
ljuslykta från Sia ;)
Den lyser jättefint ;)
 
 
Nu blir det vila en stund och ladda för nattjobb :)
Först skjutsa dottern på hockeyträning ;)
 
 
Hare bra alla bloggisar
Puss å kram tills vi ses igen :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar