Juletid

Juletid

lördag 29 december 2012

ISHOCKEY........

 
Ja har nu tillbringat två dagar i isladan .
Äldsta dottern spela .
Det var en Future Camp , individuell
spelarutveckling .
 

 
Väldigt intressant , filmades när dom åkte
och fick sedan titta på det och blev tillsagda
vad dom skulle tänka på för att förbättra
sin åkning.
Och nya roliga övningar ;)
Dottern var nöjd och trött efter passen ,
mest i huvet tror jag :)
 
 
Här är alla tjejerna i det mixade laget .
Vilka tjejer !!!!! ;)
 
 
Ja vi föräldrar som ställde upp och
fixade med mat och mellis hade oxå
väldigt trevligt .
Även vi blir ju som ett team ;)
Mycke skratt !!!!!!
 
 
Men det är lustigt att varje gång det behövs
föräldrar som ska hjälpa till är det nästan
alltid samma ????
Undrar varför ??
 
Men jag kan ju bara svara för mig själv ,
jag är väl för nyfiken på vad mitt barn får göra
och hur/om hon utvecklas .
Så jag är gärna med om jag får möjlighet .
Snart kanske man inte är önskvärd längre
när dom blir äldre , bäst å passa på ;)
 
I morrn kanske det blir en sväng till
isladan så jag (bambi på hal is ) får
träna lite skridskor ;)
 
 
Ha det bäst alla bloggisar ;)
 
Puss å kram till nästa gång vi ses ;)
 
 
 
 
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar