Juletid

Juletid

onsdag 5 december 2012

Usch först , sen bättre och bättre.......

Ja denna dag kändes det inget vidare :(
Tänkte på jobb,vattenskada och annat tråkigt :(
Sov dåligt i natt .
Jämnför mig lite med...........
 

 Ior .
 
Skjutsade barnen till skolan , sen åkte jag
och fika hos en "gammal" arbetskompis.
Kändes då lite bättre .
 
 
Hem och utfodra jycken ;)
Ähhh lika bra och baka lite , då brukar det kännas bättre.
 
 
 
Mumsiga saffransmuffins :)
 
Efter det tog jag och måla fönster i dotterns rum.
Sen kom en vän med GO-FIKA och skjutsade hem
barnen från skolan ;)  LYXIGT !!!!
Go -fika å vänner får en verkligen att må bättre ;)
 
*********
Levererade min bakbeställning ikväll ,
blev uppskattat ;)  och jag fick en fin fin
present påse :) TACK !!!!!!
Har troligen fått en ny fika vän med ;)
GILLAS !!!!
Hade dock inte åkt ut utan 4 hjulsdrift !!!!
Eller snarare inte kommit iväg !!!
Fyyyyyy vilket väder och snön drev ordentligt:)
 
I morrn blire kalas ;)
 
Puss och kram till nästa gång vi ses ;)
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar